Wałek rozrządu i koło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Fuksiarz
    Classic
    • 2011
    • 8

    Wałek rozrządu i koło

    Zamieszczone przez kris75
    Poboznym zyczeniem byloby stworzenie opony o takiej charakterystyce aby w upaly i mrozy zachowywala pelnie swoich mozliwosci - no niestety az tak dobrze niestety nie ma. Jesli nawet pominac twardosc mieszanki to zawsze pozostaje inny bieznik. Opony caloroczne w idealnych warunkach bede nieco gorsze od letnich, jednak podczas mrozow lub latem na mokrej nawierzchni wraz ze wzrostem predkosci okazuje sie ze te roznice mocno rosna http://www.autocentrum.pl/opony/czy-...ski-kompromis/
    i tutaj inny artykul do poczytania (po niemiecku) http://www.autobild.de/artikel/ganzj...t-1256822.html
    Jednakże oczywiscie dla kogos kto w zimie i tak nie zamierza przesiadac sie na opony zimowe kupno opon calorocznych bedzie lepszym rozwiazaniem niz jazda zima na letnich lub jazda latem na zimowkach.
    tutaj jeszcze polecałbym zajrzeć, i skupić się na pozycji siódmej
    Im ADAC Winterreifen Test werden die besten Reifen der verschiedenen Reifengrößen ermittelt. Welche Reifen haben sicheren Grip, welche sparen am meisten Sprit?
  • dred17
    Classic
    • 2010
    • 20

    #2
    Wałek rozrządu i koło

    Witam.
    Musze wyjąć wałek rozrządu.Sciągnałem już koło wałka rozrządu.Teraz się zastanawiam jak potem,gdy włoze go ponowinie to jak ustawie koło wałka razem z innymi.Może nie jasno się wyrażam ,ale inaczej nie umiem tego opisac,sorry .
    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • thebruno
      Classic
      • 2010
      • 29

      #3
      Twoje pytanie świadczy o tym, że nie powinieneś brać się za tę naprawę...

      Komentarz

      • dred17
        Classic
        • 2010
        • 20

        #4
        hmm, co Ty możesz wiedzieć za co się powinienem brać,a za co nie ,więc swoje uwagi zachowaj dla siebie.Potrzebna mi jest konkretna odpowiedz

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          1. w obudowie sprzęgla po wyjęciu zaślepki masz otwór, w tym otworze na kole zamachowym szukasz oznaczenia gmp (0)- wal ustawiony.
          2. pompa wtryskowa na blokadę
          3. walek ustawiasz blokadą wkładaną zamiast pompy vakum (masz dwie możliwości, zawory zamknięte na 1 cyl.)
          4. skladasz rozrząd, przykręcasz koło i
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • gregorianin
            Ambiente
            • 2008
            • 215
            • Octavia II (1Z3)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            amen :-)
            www.DURASOFT.pl

            -Hamownia podwoziowa
            -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
            -Diagnostyka
            -Filtry FAP/DPF

            Komentarz

            • dred17
              Classic
              • 2010
              • 20

              #7
              Dzięki bardzo .
              Jeszcze jedna sprawa.Wole się upewnić na 100%,czy tłoki do silnika AHF również bedą pasować do ASV? Czy jest jakas różnica?

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                słupek silnika ten sam, nigdy nie wnikałem w tłoki ale powinny pasić
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • alfik3000
                  Drive
                  • 2011
                  • 95

                  #9
                  Chłopaki napiszcie mi jak zdjąć koło pasowe wałka rozrządu w octavi 1,9 AHF i
                  czy da się tę operację zrobić bez ściągacza?
                  Proszę o szybką odp.
                  P.S.
                  Zostało mi do ściągnięcia nieszczęsne koło i odkręcenie 10 śrób głowicy i uszczelka jest moja.
                  Moje auto
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58206

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    alfik3000, odkręcasz śrubę mocującą, i schodzi. czasem trzeba lekko pomóc młoteczkiem
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    Pracuję...